خدمات پشتیبانی گروه نرم افزاری ایران
خدمات پشتیبانی گروه نرم افزاری ایران یکی از مراحل اصلی چرخهی حیات محصولات و پل ارتباطی پایدار ما با مشتریان است. ما تلاش میکنیم تا بستر لازم برای استفادهی کاملتر از راهکارها و امکانات نرمافزاری و سخت افزاری را برای مشتریان فراهم کنیم.
- پشتیبانی نرم افزارهای حسابداری و مالی و اداری
- پشتیبانی و مدیریت و مشاوره حسابداری و مالیاتی حضوری و …
- پشتیبانی و مدیریت سایت فروشگاهی و شرکتی و …
- پشتیبانی و مدیریت و بهینه سازی سئو سایت
- پشتیبانی و مدیریت شبکه های اجتماعی
- پشتیبانی و مدیریت سرور و شبکه های کامپیوتری
- پشتیبانی و مدیریت و فروش تجهیزات VoIP


خدمات پشتیبانی نرم افزارهای حسابداری و مالی
- تحویل آخرین نسخهی نرم افزارهای حسابداری و …
- پاسخ به نیازهای کاربردی سیستمی
- پاسخ به نیاز آموزشهای تکمیلی حین استفاده از سیستمها
- طراحی گزارشها و فرمهای مورد نیاز کاربران
- مشاورهی تخصصی برای استفادهی بهتر از سیستمها
- بررسی تنظیمات پایگاه دادههای مشتریان برای ارتقای عملکرد سیستمها
پشتیبانی و مشاوره حسابداری و مالیاتی حضوری و ...
افزون بر خدمات پشتیبانی فنی سیستمها، با بهرهمندی از نسخههای بهروز شدهی نرمافزاری، به هنگام ایجاد هرگونه تغییر در قوانین جاری و مالیاتی کشور، تنظیمات لازم برای هماهنگی با این تغییرات در سیستمهای شما اعمال میشود و کارشناسان پشتیبانی ما برای پیادهسازی این تغییرات همراه شما هستند.
تمامی شرکت ها بدون درنظر گرفتن حجم کاری و وسعت آن نیاز به مشاوره حسابداری حضوری دارند؛ زیرا تنها از طریق مشاوره حضوری و صحبت رو در رو می توان پی برد شرایط و اوضاع مالی شرکت چگونه است. البته ناگفته نماند که مشاوره حسابداری حضوری موجب می شود تا بتوانید از بهترین استراتژی ها برای رشد کسب و کار خود آگاه شوید و سپس در جهت سوددهی بیشتر و کاهش هزینه های اضافی اقدام نمایید.


پشتیبانی و نگهداری سایت فروشگاهی و شرکتی و ...
با گسترش حضور کسب و کار های مختلف در دنیای مجازی از طریق طراحی وب ، کسب اطمینان از خدمات نگهداری و پشتیبانی سایت یکی از ضروری ترین اقدامات و مهم ترین دغدغه های صاحبان مشاغل به شمار می رود. راه اندازی Website یک روش ماندگار و کارآمد برای تبلیغات آنلاین محسوب می گردد، اما مطمئنا بعد از پباده سازی، نیاز به پشتیبانی سایت خواهد داشت. در بازه های زمانی مختلف لازم است تا یک نیروی متخصص به رفع خطاهای فنی احتمالی و اجتناب ناپذیر به وجود آمده بپردازد و البته پروسه پشتیبانی و نگهداری سایت های اینترنتی تنها به این مقوله محدود نمیشود و از جنبه های مختلفی می توان آنرا تامین نمود.
پشتیبانی و مدیریت و بهینه سازی سئو سایت
سئو سایت این روزها بیش تر از پیش مورد توجه شرکت ها و وب مستران و مدیران سایت ها قرار گرفته است . سئو سایت یک ابزار ماندگار و شناخته شده برای بازاریابی اینترنتی است که با گذشت زمان مورد قبول افراد زیادی واقع شده و بسیاری از کسانی که در حوزه ی وب فعال هستند ، سعی دارند با روش های مختلفی آنرا به کار بگیرند. SEO (سئو سایت) مخفف عبارت Search Engine Optimization می باشد و به طور کلی به مجموعه ی تکنیک هایی اشاره دارد که به کارگیری آنها باعث افزایش ارزش و اعتبار یک سایت در نزد موتورهای جستجوگر و بازدید کنندگان می شود .


پشتیبانی و مدیریت شبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی امروزه با داشتن مخاطبین چند میلیاردی در دنیا، شبکه بسیار بزرگی از مخاطبین را تشکیل میدهند و همین سبب شده است که بازاریابی در شبکه های اجتماعی (سوشیال مارکتینگ) روز به روز اهمیت بیشتری پیدا کند. بیش از ۶۸٪ کاربران اینترنت، عضو شبکههای اجتماعی هستند. امروزه افراد وقت زیادی را برای گردش در شبکه های اجتماعی همچون فیسبوک، اینستاگرام، توییتر ، لینکدین و … صرف میکنند. در واقع می توان گفت به استفاده از شبکه های اجتماعی به منظور تبلیغ و ارائه محصولات و کسب و کار خود، بازاریابی شبکه های اجتماعی می گویند. شبکههای اجتماعی میتوانند فرصت بزرگی را در اختیار تمام کسانی که قصد بازاریابی محصول و کار خود را دارند، قرار دهند، زیرا ارتباط آنها به صورت سنتی و یک طرفه نیست، بلکه یک تعامل بین شما و مخاطبان شکل میگیرد.
پشتیبانی و مدیریت سرور و شبکه های کامپیوتری
در عصری که سرعت و امنیت دادهها به مثابه نفس کشیدن برای سازمانها و کسبوکارها تلقی میشود، پشتیبانی شبکههای کامپیوتری دیگر یک گزینه نیست، بلکه ضرورتی اجتنابناپذیر است. بیایید با یک مثال ساده شروع کنیم: تصور کنید شبکه کامپیوتری شرکت شما همچون سیستم گردش خون در بدن است؛ حالا پشتیبانی شبکه، نقش پزشکی ماهر را بازی میکند که با دقت و مهارت، سلامتی و پایداری این سیستم حیاتی را تضمین میکند.
ما به این متخصصن ماهر فناوری مجهزیم که با دستی پُر از تجربه و چشمی بینا به جزئیات، حافظ سلامت و کارایی شبکههای شما هستند. پشتیبانی شبکه، تنها به معنای رفع خطاهای پیشبینینشده نیست؛ بلکه بهمعنای پیشگیری از بروز مشکلات، بهینهسازی عملکرد و تضمین امنیت دادههاست.


پشتیبانی و مدیریت و فروش تجهیزات VoIP
سیستم تلفن VOIP مانند سایر سرویسهای تحت شبکه علاوه بر اینکه برای پیادهسازی و استقرار نیازمند یک متخصص باتجربه است، برای راهبرد و پشتیبانی نیز به یک متخصص نیاز دارد. سرویس و تجهیزات زیادی در شبکه داخلی شرکت دست در دست هم میدهند تا شما بتوانید از خدمات مرکزتلفن ویپ استفاده کنید. سرور، سوییچها، کامپیوترها، زیرساخت شبکه، اینترنت و به صورت کلی تمامی زیرساخت نرمافزاری و سختافزاری شرکت در ارتباط با هم یک سرویس را به کاربران ارائه میدهند. بنابراین در وهله اول صحت عملکرد هرکدام از این اجزا بسیار حائز اهمیت است و هر کدام از این بخشها به نسبت مقیاس شرکت ممکن است نیازمند کارشناس پشتیبانی باشد.